Σάββατο 2 Απριλίου 2016

ΜΙΑ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΗ ΜΕΡΑ ΚΑΙ ΟΜΟΡΦΗ











Σήμερα ανταποκριθήκαμε στην πρόσκληση της Γ.Γ,Α να παρουσιάσουμε το JUDO 
στην sport expo 
Η επιτυχία ήταν δεδομένη πράγμα που ενόχλησε τον πανεπιστημιακή  ιδιότητα που μετά την ματαίωση της παράστασης τα (παλλόμενα πέη)  Γιαν Φαμπρ αποφάσισε να ανεβάσει 
την παράσταση ο (παλλόμενος πανεπιστημιακή ιδιότητας ) 
Το δράμα θα έχει τέσσερις ενότητες, μονόπρακτα 
 Α)Τα 3α νταν του τζουτζιτσου και ο χωρισμός μου με τον Βίκτωρ.
Β) Αμάρτησα για το  πτυχίο που έδωσα στον εαυτό μου, στην Σχολή  προπονητών που δίδαξα 
Γ)  Ο κουρέας του ΚΑΡΑΤΕ.
Δ) Ο διωγμός μου από την W.J.F
Την σκηνοθεσία θα την αναλάβει ο Γιαν Φαμπρ τα κουστούμια θα τα ράψει γνωστός οίκος μόδας μαχητικών τεχνών 
Την επιμέλεια των κειμένων του δράματος  θα την αναλάβει ο ίδιος 
Την μουσική επιμέλεια ο 




Η τιμή των εισιτηρίων ανέρχεται στα 2,5 ευρώ.   
Δήλωση του Γιαν Φαρμπ
(Αισθάνομαι αδικημένος και δικαιωμένος .Μπορεί να μην μου αναγνώρισαν την καλλιτεχνική
αξία του έργου μου τα παλλόμενα πέη αλλά πιστεύω ότι ο παλλόμενος πανεπιστημιακή ιδιότητας  θα αναδείξει   το  δράμα ενός παλλόμενου όχι πέους
 αλλά πανεπιστημιακή ιδιότητας )

  Να τι δήλωσε ο συγγραφέας του έργου για τον εαυτό του 












Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου