Παρασκευή 7 Οκτωβρίου 2016

ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΑΝΏΝΥΜΟ ΣΥΓΓΡΑΦΈΑ ΤΗΣ ΑΝΩΝΥΜΗΣ ΕΠΙΣΤΟΛΗΣ

Θεσσαλονίκη 6-10-2016
Αγαπητέ κύριε-κυρία έλαβα την επιστολή σας αλλά δεν συμμερίζομαι τις απόψεις σας .
Η Ελλάδα μας δεν κινδυνεύει από τα προσφυγόπουλα ούτε από τους πρόσφυγες αλλά από ιδέες 
και ιδεολογήματα που προέρχονται από τους βόθρους της Γερμανίας.
Οι ναζί το 1939-1945 κάτω από την επήρεια  του (ναρκωτικού του Λαού) volksdroge στο όνομα της φυλετικής καθαρότητας εξόντωσαν στα στρατόπεδα συγκέντρωσης εκατομμύρια Ανθρώπους .
Η ΕΛΛΆΔΑ έχασε 600.000 πολίτες της Χριστιανούς, Ιουδαίους Μουσουλμάνους Έλληνες και Ελληνίδες.
Η πλειοψηφία των συνεργατών των Κατοχικών δυνάμεων ήταν (Χριστιανοί) υποτίθεται,  αλλά για μένα ήταν  βρωμερά σκουλήκια.

Αυτός ήταν ο όρκος τους.
“ΟΡΚΙΖΟΜΑΙ εις τον Θεόν τον Άγιον τούτον όρκον ότι θα υπακούω απολύτως εις τας διαταγάς του ανώτατου αρχηγού του Γερμανικού Στρατού Αδόλφου Χίτλερ. Ανατεθησόμενός μοι υπηρεσίας και θα υπακούω άνευ όρων εις διαταγάς των ανωτέρων μου.
Γνωρίζω καλώς δια μίαν αντίρρησιν εναντίον των υποχρεώσεων μου, τας οποίας δια του παρόντος αναλαμβάνω, θέλω τιμωρηθή παρά των Γερμανικών Στρατιωτικών Αρχών.”

Οι μουσουλμάνοι που κάνουν εγκλήματα στο όνομα του Ισλάμ κάνουν χρίση συνθετικού ναρκωτικού Κάπταγκον.
Τα ιδεολογήματα τις (καθαρότητας) είναι επικίνδυνα σε συνδυασμό με την χρίση  ναρκωτικών που κυκλοφορούσαν  ελεύθερα στην Ναζιστική Γερμανία και κυκλοφορούν ελεύθερα στο χαλιφάτο του ΙΣΙΣ 

Από την θέση εργασίας μου στο ΚΕ.ΘΕ.Α είμαι σε θέση να γνωρίζω όλα τα παραπάνω που γράφω.
Δεν θα σας παραπέμψω σε βιβλιογραφία γιατί δεν γνωρίζω ποιος είστε γιατί είστε ανώνυμος.
Δύο πράγματα δεν επιλέγει ένα παιδί όταν ξεκινά το ταξίδι της Ζωής του, να γεννηθεί ανάπηρο
ή να ξεριζωθεί από την γειτονία του να γίνει πρόσφυγας 
Στα ιδεολογήματα που προέρχονται  από τους βόθρους της Γερμανίας τα ανάπηρα  παιδιά πρέπει να εξοντώνονται και τα προσφυγόπουλα να πνίγονται στις ακτές μας .




Ευτυχώς για 800 Ελληνικές ψυχές στο Λιμάνι της Σμύρνης δεν ήσασταν εσείς η ο Δήμαρχος  
σας αλλά ο Άγνωστος Ιάπωνας πλοίαρχος.



  Αυγερινός Μαϊστρέλλης 
ΥΓ Εγώ βάζω την υπογραφή μου σε δικά μου κείμενα Δεν θα δώσω συνέχεια σε ανυπόγραφες 
επιστολές γιατί δεν μου αρέσουν οι συνεχιζόμενες σειρές 
Νομίζω ότι ο εικονιζόμενος κουκουλοφόρος είστε εσείς ή κάποιος προγονό σας 
  

  

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου