Δευτέρα 13 Φεβρουαρίου 2017

ΔΥΛΩΣΗ ΤΟΥ ΤΕΧΝΙΚΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΟΥ ΤΖΟΥΝΤΟ ΤΟΥ ΚΥΑΝΟΛΕΥΚΟΥ ΤΜΗΜΑΤΟΣ

Θεσσαλονίκη 13-2-2017
Είμαι δυσλεκτικός είμαι δυσγραφικός και με γουστάρω.
Αυτή είναι η απάντηση μου σε όλους αυτούς που όλα αυτά τα χρόνια με κρίνουν από τα 
ορθογραφικά μου λάθη σε αναρτημένα κείμενά μου 
Αυτή είναι η απάντησή μου στη κύραΗλιάδου 

Ειρηνη Ηλιαδου Βασικά ως τεχνικός σύμβουλος και ως καθηγητής φ.α θα έπρεπε να γνωρίζετε να γράφετε πρώτα απ όλα σωστή ορθογραφία "κύριε" μαιστρέλλη και να έχετε άλλου επιπέδου γλώσσα! Αφού μιλάτε και δημόσια!!! Κοιτάξτε να φτιάξετε πρώτα αυτό και ύστερα να γράψετε!!!  

Η ανάρτησή της στο F.B που μετά από λίγο την κατέβασε καθοδηγούμενη από την φαμίλια.
Θα την πρότεινα μάλιστα τα χρήματα που πήρε ως Εθνική Προπονήτρια μαζί με την Σαλώμη
να τα επιστρέψουν  στο δημόσιο ταμείο Να προσλάβουμε καθηγητές Ελληνικής γλώσσας με ειδικότητα στους Ενήλικες δυσγραφικούς  και δυσλεκτικούς για να έχω σωστή ορθογραφία.


   
 Πρόεδρος και παράγοντας Σωματείων χωρίς Ειδική Αθλητική Αναγνώριση δεν υπήρξα
ούτε αθλητής   στην Πατρίδα Θεσσαλονίκης όπως ο σύζυγος σου Αλέξης   Ντανατσίδης το 2010 2 ος στα -81 kg 4-12-2010 




Ντανατσίδης Αλέξιος
Φύλο:Άνδρας
Χώρα:Ελλάδα
Σύλλογος:ΠΑΣ ΠΑΤΡΙΔΑ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
Ημ. γέννησης :20/6/1993
Βάρος:66 Kg
Μέλος της εθνικής ομάδας.

Μετάλλια
χρυσά
ασημένια
χάλκινα
Παγκόσμια Πρωταθλήματα U17
-
-
1
Ευρωπαϊκά Πρωταθλήματα U20
1
-
-
Ευρωπαϊκά Πρωταθλήματα Εφήβων – Νεανίδων
1
-
-
Ευρωπαϊκά Πρωταθλήματα U17
-
-
1
Διεθνή Τουρνουά Παίδων – Κορασίδων
1
-
-
Διεθνή Τουρνουά Εφήβων – Νεανίδων
1
-
-
Διεθνή Τουρνουά U17
-
-
1
Διεθνή Τουρνουά U20
1
1
1
Πανελλήνια Πρωταθλήματα Παίδων – Κορασίδων
2
1
-
Πανελλήνια Πρωταθλήματα Εφήβων – Νεανίδων
2
-
1
Πανελλήνια Πρωταθλήματα Νέων
-
2
2
Πανελλήνια Πρωταθλήματα Ανδρών – Γυναικών
-
1
-
Τελευταία Διάκριση
Κατηγορία: -81Kg, Θέση : 7

 όπως ο Περικλής Ψαλίδας 3ος στα -90 14-12-2013 

Αυτά είναι (εγκληματικές) ενέργειες εις βάρος του ίδιου του Αθλητή και συζύγου σου 
και την ευθύνη αγαπητή Ειρήνη Ηλιάδου την έχουν αυτοί που από Ψευτομαγκιά δεν έκαναν τόσα χρόνια τις ενέργειες για να έχει Ειδική Αθλητική Αναγνώριση το Σωματείο 
Πατρίδα Θεσσαλονίκη 


Αυγερινός Μαϊστρέλλης
Καθηγητής Φυσικής Αγωγής στο ΚΕΘΕΑ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ 
ΤΕΧΝΙΚΟΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ ΤΖΟΥΝΤΟ Γ.Σ ΗΡΑΚΛΗΣ    



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου