Κυριακή 31 Δεκεμβρίου 2017

ΚΑΛΗΝΥΧΤΑ 2017

Στο International Matsuura Dojo κάναμε την τελευταία γιορταστική προπόνηση του 2017.
Απευθυνόμενος στους Μαθητές μου από το ΚΕΘΕΑ πριν την έναρξη  της τελευταίας μας προπόνησης τους τόνισα ότι αυτό που ζητάω απ' αυτούς είναι:
Για να νικήσετε στον διαρκή αγώνα σας, ενάντια στα δεσμά της εξάρτισης να μη κάνετέ
ούτε ένα βήμα πίσω.Κάθε φορά  που κάνετέ radori ή shiai να νιώθετε Νικητές άσχετα από το 
Αποτέλεσμα του Αγώνα. 
Ως δάσκαλό σας δεν μπορώ να σας ζητάω να (σπάστε αυγά) και εγώ να τα (βράζω) για να το παίζω (ατσαλάκωτος) παντογνώστης του Judo. Αν εγώ υποχωρώ στη αδικία και σκύβω το κεφάλι σ" αυτήν όχι μόνο θα χάσω το κεφάλι μου αλλά δεν θα μπορέσω ποτέ να σας ζητήσω
να Νικήσετε ενώ εγώ θα είμαι Ηττημένος.Ψυχή Βαθιά για την Νίκη.
Η μέρα έκλεισε με χαρά γιατί ο Αθλητισμός την προσφέρει απλόχερα.

Αγώνας μέχρι την τελική Νίκη 
Αυγερινός Μαϊστρέλλης 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου