Σάββατο 13 Απριλίου 2019

ΚΡΑΝΑΚΗΣ ΓΙΑΝΝΗΣ ΔΙΟΓΕΝΗΣ

Θεσσαλονίκη 13-4-2019
Έχουν περάσει αρκετά χρόνια από τότε  που ο Διογένης ταξίδεψε για πάντα .
Ο Κράνακας έτσι τον φωνάζανε εμείς που σήμερα κλείσαμε πάνω από μισό αιώνα Ζωής 
ήμασταν μαθητές στο σχολείο -σπίτι του.
Ήταν φωτογράφος στο επάγγελμα και στον πόλεμο της Κορέας φωτορεπόρτερ  πολεμικός 
ανταποκριτής .
Ήταν το 1983  Απρίλης όταν βρεθήκαμε για πρώτη φορά στο φωτογραφείο του στις Συκιές.
Έγινα (μαθητής) του από την Πρώτη στιγμή .
Μάιος 1985 ήμουν στην Δευτέρα Λυκείου  στο σπίτι μου υπήρχε πάντα ένα συγκυριακό κλήμα. 
Οι αγώνες πλησίαζαν  4 Μαΐου 1985 στην Αθήνα στην Αίθουσα του Π.Γ.Σ  είχα κλήση το ραντεβού μου με την Ιστορία που θα άλλαζε την Ζωή μου Αν θα έπαιρνα χρυσό μετάλλιο  
θα έμπαινα στο ΤΕΦΑΑ χωρίς εξετάσεις.
Το βράδυ δύο Μαΐου κοιμήθηκα στο σπίτι του Το πρωί 3 Μαΐου   που ξυπνήσαμε
 μου λέει αύριο θα είσαι Πρωταθλητής Ελλάδος.
Όταν θα μπεις στον Αγώνα δεν θα υποτιμήσεις τον αντίπαλό σου ούτε θα τον υπερτιμήσεις
Θα μπεις πιστεύοντας στον εαυτό σου Μη πουλήσεις    την προσπάθειά σου και να θυμάσαι
το να ανέβεις στην κορφή του βουνού θέλει μεγάλο κόπο το να πέσεις στον βούρκο είναι το επόμενο βήμα.
Θωρακισμένος με τις Αξίες του μέντορά μου Διογένη δεν γνώριζε τι είναι το Τζούντο και χωρίς την ευχή της Ιλιάδας ταξίδεψε η ομάδα στην Αθήνα 
Στο Πρωτάθλημα βγήκα πρώτος κάνοντας τρεις νίκες.
Η Ζωή μου θα άλλαζε σιγά σιγά  οι Αξίες που με δίδαξε ο Διογένης πάντα θα με οδηγούσαν 
στον ανηφορικό αυτό δρόμο 
Αυτό που διδάσκω στους δικούς μου Μαθητές είναι αυτές οι αξίες 
Στα παιδιά του ΚΕΘΕΑ που με εμπιστεύονται τους λέω Εγώ και εσείς ήμαστε άνθρωποι 
που μεγαλώσαμε στο πεζοδρόμιο μόνο που εγώ αυτό που έκανα ήταν να πουλάω κουλούρια και λαχεία 
Τώρα που ήμαστε εδώ μαζί στο dojo που δεν ήμαστε στο πεζοδρόμιο ας βαδίσουμε στον δρόμο του Τζούντο. 
Ο πόλεμος που είχα με την Ε.Ο Τζούντο χθες έλαβε τέλος 
Όχι γιατί  παρέδωσα τα όπλα οι Αντάρτες του είδους μου δεν παραδίνονται.

Δεν χρειάζεται να κάνω πόλεμο με την Ε.Ο Τζούντο  είναι ένας ανούσιος πόλεμος πλέον για μένα και υπάρχουν άνθρωποι στο Δ.Σ που είναι πολύ καλοί άνθρωποι που τώρα τους γνωρίζω.
Χθες έμαθα ότι ο Αλέξανδρος Μαντασασβίλη   έδωσε τα διαπιστευτήριά του στον Πρόεδρο της 
ΕΟ Τζούντο συνοδευόμενος από την Ιουλία Μπουκουβάλα  στον Βόλο
Ο κύριος Καφενταράκης  νιώθει νικητής αυτού του πολέμου ;
όπως ο Ξέρξης στις Θερμοπύλες βεβαίως είναι.

Μάλιστα έμαθα ότι τον αγάπησε και καλά έκανε.Και τον παρακαλώ πολύ να τον βοηθήσει.
Ως πρώην δάσκαλος και φίλος του και στην μνήμη του Μέντορα μου Διογένη Κρανάκη
του εύχομαι  ολόψυχα καλή επιτυχία σε ότι κάνει στην Ζωή του απ εδώ και πέρα 
Καλή επιτυχία στην παρουσίαση του στα kata.  
Το τελευταίο μάθημα 
Ο Αλέξανδρος Μαντασασβίλη έκανε  μεγάλο αγώνα για να ανέβει στη κορυφή του δικού του βουνού ας πρόσεξε το επόμενο βήμα του.
Του εύχυμε ολόψυχα να γίνει ένας πολύ καλός δάσκαλός σε αυτό που αγαπά  έχει δίπλα του την 
Ιουλία πλέον που τον βοήθησε και τον βοηθά.
Δάσκαλος  και φίλος μετά τα διαπιστευτήριά του  δεν μπορώ να είμαι.
Αυγερινός Μαϊστρελλης



 Ο Αγώνας συνεχίζεται.
https://www.youtube.com/watch?time_continue=12&v=yiWuHUG0nEg

 


 
  

 



      

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου