Δευτέρα 7 Οκτωβρίου 2019

ΜΙΑ ΟΜΟΡΦΗ ΓΕΜΑΤΗ ΑΠΟ ΤΖΟΥΝΤΟ ΚΥΡΙΑΚΗ

Θεσσαλονίκη 7-10-2019
Μεγάλη επιτυχία  της ομάδας μας στο Διεθνές Τουρνουά Τζούντο στο  Πρίλεπ 
Οι άνθρωποι της Διοργάνωσης μας υποδέχτηκαν  με χαρά γιατί μας τιμούν και τους τιμάμε.
Άλλωστε  ο Αθλητικός πολιτισμός φέρνει κοντά Ανθρώπους και Λαούς.
Η Άρτεμις Μαϊστρέλλη στην κατηγορία των +70 κιλών U 18 Κατέλαβε την Πρώτη θέση 
Νικώντας   της Αθλήτριες των γειτονικών  χωρών  με Ippon.
 Οι Διοργανωτές την αντάμειψαν για αυτή την μεγάλη  Επιτυχία της.
Την Απονομή των μεταλλίων στην κατηγορία των +70 την έκανε ο Slavko Obatov Ολυμπιονίκης του JUDO το 1976 στο Μόντρεαλ.


Δήλωση της Μαϊστρέλλη Άρτεμις:
Αφιερώνω την επιτυχία αυτή στους συναθλητές μου του
 Γ.Σ Ηρακλή και ιδιαίτερα στα μέλη του ΚΕ.ΘΕΑ που μου έμαθαν εδώ και χρόνια
ότι:Όποιος Αγωνίζεται μπορεί και να χάσει ,αυτός που  δεν Αγωνίζεται έχει ήδη χάσει.
Μετά από αλλεπάλληλες  ήττες μου στο συγκεκριμένο Τουρνουά (πριν από 5 χρόνια) κατάφερα να φτάσω μετά από σκληρή προσπάθεια στην Πρώτη Θέση.
Ευχαριστώ πολύ τα αδέρφια μου Αλέξανδρο και Μυρτώ που με στήριξαν σε όλη  διάρκεια των 
Αγώνων.Οι γονείς μου Αυγερινός και Ανδρομάχη ήταν όπως πάντα δίπλα μου .Είναι μεγάλη μου τιμή που το  χρυσό μετάλλιο που το απένειμε ο κύριος Obatov Ολυμπιονίκης του Αθλήματος.
Τέλος μια μεγάλη αγκαλιά στην Γιαγιά μου την Νίτσα που με φρόντιζε.




 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου