Δευτέρα 23 Μαρτίου 2015

Η ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΤΟΥ ΣΥΧΩΡΕΜΕΝΟΥ ΚΑΙ Ο ΤΡΟΠΟΣ ΠΟΥ Ο ΜΑΡΤΑΚΗΣ ΤΙΜΑ ΤΗΝ ΜΝΗΜΗ ΤΟΥ


Χρήστος Παπαηλιόπουλος
ΠΡΟΣ
Την Ελληνική ομοσπονδία Τζούντο
Αθήνα
Αξιότιμε κ. Πρόεδρε,
Αξιότιμα μέλη του Δ.Σ της Ε.Ο.Τ
Όπως είναι γνωστό είμαι ο αρχαιότερος, πρωτεργάτης του ελληνικού Τζούντο στη χώρα από το 1962 στον Πανελλήνιο Γυμναστικό Σύλλογο εν ενεργεία. Οφείλω δια της παρούσης να σας ευχαριστήσω για την απονομή σε μένα του 8ου DAN καθώς επίσης και για το έβδομο(7ο DAN) που επίσης απονείματε στο μαθητή μου, πρόεδρο της Επιτροπής Ιεραρχίας DAN και Επιμόρφωσης, Δημήτρη Μαρτάκη που με αυτόν τον τρόπο τηρείται η ιεραρχία όπως είθισται στο άθλημα μας και προάγει το πνεύμα του Τζούντο. Πιστεύω και το γνωρίζω ότι ο Ιεραρχικά μετά από μένα, ο Δ. Μαρτάκης από το 1968 έχοντας και την απαραίτητη επάρκεια και προσόντα, δηλ. ό,τι χρειάζεται για να φέρει εις πέρας το δύσκολο έργο της Ιεραρχίας, πράγμα που αποδεικνύει η ιστορία  και το ήθος του όλα αυτά τα χρόνια.
 Γνωρίζω πολύ καλά ότι ο Δ. Μαρτάκης ήταν και είναι ενωτικός και είμαι σίγουρος ότι θα αποδώσει δικαιοσύνη και ειρήνη στο χώρο μας. Αυτό που επιθυμώ κλείνοντας την παρούσα είναι να ευχηθώ με όλη μου την καρδιά την αρμονική συνύπαρξη στο χώρο, χωρίς φαγωμούς, εγωισμούς και πάθη που μας έχουν ταλανίσει από χρόνια. Σταθείτε όλοι στο ύψος των περιστάσεων όπως αρμόζει στο πνεύμα του Τζούντο, δίπλα στον Δ. Μαρτάκη, στην επιτροπή, στην ομοσπονδία που περνάει δύσκολες ημέρες καθώς επίσης στον κόσμο του Τζούντο. Παράκληση, επειδή λόγω ηλικίας και υγείας δεν μπορώ να παρευρίσκομαι σε όλες τις εκδηλώσεις, θα προσπαθήσω όσο γίνεται να είμαι κοντά στην επιτροπή.
Με Τιμή
Χρ. Παπαηλιόπουλος
10 Ιανουαρίου 2014.
Και έχει σαν στάμπα την ζωή μου σημαδέψει δεν θα περάσει ο φασισμός .
Αυτή είναι η απάντηση μας σε όλους εσάς που σκυλεύετε την μνήμη ενός νεκρού.
Έτσι ακριβός ήθελε ο συχωρεμένος  να κάνει τις εξετάσεις των (DAN) ο πρόεδρας και η επιτροπή του .
















Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου