Δευτέρα 25 Ιουλίου 2016

Η ΜΕΓΑΛΎΤΕΡΗ ΑΝΤΑΜΟΙΒΉ ΓΙΑ ΔΆΣΚΑΛΟ ΕΊΝΑΙ ΑΥΤΉ

(Όσο γιά τον Ηρακλή, τον καμάρωσα στα δύσκολα και χαίρομαι που μου έδωσε συγχαρητήρια ο διαιτητής και όσοι είδαν τον αγώνα. 
Ευχαριστώ και συγχαρητήρια Αυγερινέ, που μαθαίνεις ήθος στα παιδιά μας )

 Κωνσταντίνος Αλεξόπουλος.


ΔΥΟ ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΟΊ ΔΆΣΚΑΛΟΙ ΤΟΥ ΤΖΟΎΝΤΟ

Αυτό που δεν θέλουν να καταλάβουν οι λεγόμενοι εκπαιδευτές τεχνικών του 
Τζούντο και όχι οι Δάσκαλοι είναι η ηθική του Τζούντο.

ΜΈΓΙΣΤΗ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΉ ΧΡΗΣΗ ΤΗΣ ΙΣΧΎΟΣ  ΑΜΟΙΒΑΊΑ ΩΦΈΛΕΙΑ 

Την μέγιστη αποτελεσματική χρήση της ισχύος την μετατρέπουν  σε κατάχρηση
εξουσίας όταν την έχουν, ενώ την αμοιβαία ωφέλεια την μετατρέπουν σε προσωπική τους ωφέλεια.

To 2000  και το 2004 στο Summer Course στο KODOKAN είχα την τύχη να έχω εκπαιδευτή τον Takahashi sensei 
Από τον Takahashi sensei,  διδάχτηκα ότι το Tatami είναι το πεδίο της τιμής 
Η κόκκινη ζώνη και η άσπρη ζώνη που φοράνε οι Judoka κατά την διάρκεια
του shiai (αγώνα) έχει τον συμβολισμό του κόκκινου και του άσπρου 
Samurai 
Το Ippon είναι ο ακαριαίος θάνατος και το  Wazari ο βαρύς τραυματισμός 
Με τους συμβολισμούς αυτούς τους ο JIKORO KANO συνέδεσε το μαχητικό 
πνεύμα με τον σύγχρονο κόσμο στην εποχή που έζησε και έδρασε (1860-1938) 



TAKAHASHI SUSUMU SENSEI 

Αυτό που διδάχτηκα από τους Δασκάλους του JUDO έχω  την ιερή υποχρέωση 
να τα διδάξω και εγώ στους μαθητές μου.
ΜΕ ΤΟΥΣ ΔΑΣΚΑΛΟΥΣ YOSHINAGA KAI MATSUURA
DAISHIN JUDO CLUB DOJO OSAKA
Αυγερινός Μαϊστρέλλης 
Καθηγητής Φυσικής Αγωγής στο ΚΕ.ΘΕ.Α
 Τεχνικός σύμβουλος Τζούντο Γ.Σ ΗΡΑΚΛΗΣ 
4th DAN W.J.F 



  

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου