Τρίτη 14 Ιουλίου 2015

ΓΡΑΜΜΑ ΤΟΥ ΦΑΝΗ ΣΑΚΕΛΛΑΡΙΟΥ

Θεσσαλονίκη 14-7-2015
Από τον δάσκαλό μας τον Αυγερινό μας ζήτησε να κάνουμε ανάρτηση στο blogspot το παρακάτω e-mail που έλαβε από τον Φάνη Σακελλαρίου

Καλημέρα σας. Επικοινωνώ μαζί σας σχετικά με την αναφορά που κάνατε στο όνομα μου για την δημοσίευση κάποιων σχολίων που έγιναν από μέρους μου παλαιότερα.
 Καταρχήν ζητώ συγγνώμη και αποσύρω όλα όσα έγραψα, άλλα θα ήθελα να μου δώσετε την ευκαιρία να σας εξηγήσω γιατί εκείνη την χρονική στιγμή οδηγήθηκα στην κίνηση αυτή. Ήταν μόλις είχαν ολοκληρωθεί οι εξετάσεις για το 3ο νταν, για τις οποίες εγώ και οι συναθλητές μου δουλέψαμε και προετοιμαστήκαμε πολύ σκληρά, αφιερώνοντας με πολλές θυσίες (εξ αιτίας επαγγελματικών και άλλων υποχρεώσεων - δεν ασχολούμαστε αποκλειστικά και επαγγελματικά με το judo- ) τον απαραίτητο χρόνο προετοιμασίας με σκοπό την επιτυχία στις ομολογουμένως πολύ απαιτητικές εξετάσεις. 
Διαβάζοντας λοιπόν εδώ στο blog αναρτήσεις που απαξίωναν αυτήν μας την προσπάθεια, γράφοντας στην ουσία ότι τα νταν που πήραμε ήταν κάλπικα και δεν είχαν καμμία ισχύ (τουλάχιστον έτσι το εξέλαβα εγώ προσωπικά), θεώρησα ότι έπρεπε να υπάρξει ένας αντίλογος περί αυτού σαν μία πράξη άμυνας.Έτσι λοιπόν με παρόρμηση και επωνύμως έγραψα ότι έγραψα, μετανιώνοντας για αυτό εκ των υστέρων, διότι δεν έχω τίποτα να χωρίσω ούτε με την μία πλευρά ούτε με την άλλη.
Σχετικά με την επιτροπή ιεραρχίας και νταν έχω και εγώ αρκετά θέματα και ενστάσεις, αλλά αυτή την στιγμή, μέσω της ΕΟΤ, είναι ο μόνος επίσημος και αναγνωρισμένος  φορέας απονομής dan. Κλείνοντας ζητάω προσωπικά συγγνώμη από τον κ. Αυγερινό Μαϊστρέλη και τον σύλλογο του Ηρακλή, για ότι είχα γράψει ( δεν τα εννοώ σε καμία περίπτωση και αναγνωρίζω το έργο του) και θέλω να τονίσω ότι όλοι είμαστε μαζί στην οικογένεια του judo, με κοινό σκοπό και στόχο και όπως σε όλες τις οικογένειες μπορεί καμιά φορά να ειπωθούν πράγματα που δεν πρέπει και να γίνουν παρεξηγήσεις. Υ.Γ. Περιμένω να κάνετε δεκτή την συγγνώμη μου, να θεωρηθεί το θέμα λήξαν και να αποσύρετε τους χαρακτηρισμούς για το άτομο μου. Ευχαριστώ για τον χρόνο σας.

Η συντακτική ομάδα επικοινώνησε με τον σύνδεσμο φίλων του ΗΡΑΚΛΗ μας στο ΠΕΙΡΑΙΑ.
 Αύριο  τους περιμένουμε  στην πρώτη προπόνηση του ΗΡΑΚΛΗ μας στο ΚΑΥΤΑΤΖΟΓΛΕΙΟ στις 18.00.
 Κάνουν  δεχτό το αίτημα του Φάνη Σακελλαρίου και αποσύρουν  τους χαρακηρισμούς 
Tα δύο γράμματα θα μείνουν ως ντοκουμέντα .
Με τον ΗΡΑΚΛΗ κανένας δεν παίζει. Ο σύλλογος μας έχει ταλαιπωρηθεί από διάφορους καλοθελητές και τιμητές των πάντων.
Για την συντακτική ομάδα 
Δημητρακόπουλος Αλέξης 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου