Δευτέρα 17 Φεβρουαρίου 2020

Η ΩΡΑ ΤΗΣ ΑΛΗΘΕΙΑΣ ΟΛΑ ΣΤΟ ΦΩΣ

Θεσσαλονίκη 17-2-2019
Ως ομάδα αποφασίσαμε  για την καλύτερη ενημέρωση να φέρνουμε στο φως επιστολές.
   Εμείς γνωρίζουμε το που αποσκοπούν  αλλά να βγάζει το αναγνωστικό κοινό τα συμπεράσματα του .
Θέλουμε  και επιθυμούμε την Εισαγγελική παρέμβαση να γίνει ποιο αποτελεσματική .

Η απάντηση  του Υπευθύνου ΚΕΘΕΑ ΙΘΑΚΗ στον Δάσκαλό μας που ως Προϊστάμενος είναι υποχρεωμένος να κάνει στις 16-2-2020

Για όλα υπάρχουν οι κατάλληλες απαντήσεις …για όλα τα θέματα που διασφαλίζουν το θεραπευτικό έργο του ΚΕΘΕΑ ΙΘΑΚΗ.
Αξιοποιώντας όλες τις διαδικασίες που προβλέπονται  σε όλα τα επίπεδα(κλινικό- διοικητικό-νομικό).
Μπορώ να σας διαβεβαιώσω για αυτό.

Ύψιστη Προτεραιότητά μου φυσικά όπως αντιλαμβάνεστε  είναι η αντιμετώπιση της απειλής της ανθρώπινης ζωής.
 
 

ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ ΚΕΘΕΑ ΙΘΑΚΗ 

Η απάντιση του  Δασκάλου μας Παγκόσμιου Πρωταθλητή JUDO W.J.F 2019

Κ.  το όνομα του Υπευθηνου
 σε απάντηση του από 16.02.2020 μηνύματος που μου απεστάλη δια ηλεκτρονικού ταχυδρομείου απαιτώ να διευκρινίσετε τον λόγο για τον οποίο αναφερθήκατε σε απειλή ανθρώπινης ζωής, αφήνοντας να εννοηθεί ότι υπήρξε τέτοια σχετιζόμενη με τις παρούσες εξελίξεις.

 Η επιστολή μου ήταν μια εύλογη αντίδραση και διαμαρτυρία μου για την ακατανόητη, στερούμενη λογικού ερείσματος απόφαση σας να αναστείλετε την συμμετοχή των θεραπευόμενων

στα μαθήματα του Τζούντο.

 Φυσικά και θα εκφράσω την αντίθεση μου σε μια τέτοια παρέμβαση στην θεραπεία των μελών της Ιθάκη η οποία κατά την γνώμη μου μόνο βλαπτική μπορεί να αποβεί.  
Εσείς όμως αφήνετε στην επιστολή σας υπόνοιες για απειλή εναντίον της ανθρώπινης ζωής. 

Εύλογα ερωτώ επομένως: 
Α) για ποιον λόγο τέθηκε αυτή η φράση στην επιστολή σας;
Β) Υπήρξε απειλή ζωής την οποία αντιληφθήκατε και από ποιον;
 Γ) εναντίον τίνος στράφηκε μια τέτοιου είδους απειλή και πως αυτή σχετίζεται με την απόφαση σας να αναστείλετε τα μαθήματα του Τζούντο;
Δ) υπήρξε απειλή προς κάποιο μέλος κατά την διάρκεια του μαθήματος μου, περιστατικό το οποίο αγνοώ ή μήπως κάποιος σοβαρός τραυματισμός αθλητή τον οποίον ομοίως αγνοώ; 

Σε περίπτωση που η χρήση της έγινε δίχως να συντρέχει οποιοδήποτε από τα παραπάνω παρακαλώ όπως επανορθώσετε και απέχετε περαιτέρω από την χρήση νομικών όρων οι οποίοι δημιουργούν εντυπώσεις για περιστάσεις που δεν συντρέχουν. 
Το τζούντο είναι μια σημαντική θεραπευτική διαδικασία την οποία εσείς στερείτε αδικαιολόγητα από τα μέλη και αυτό προκύπτει αβίαστα από την μέχρι σήμερα συμπεριφορά σας και ενισχύεται από την αδόκιμη χρήση του όρου «απειλή». 

 Δημόσια δήλωση του Δασκάλου μας
Φίλοι και Φίλες 
Καταλαβαίνεται από τις Επιστολές που φέρνω αναγκαστικά στο φως της δημοσιότητας αυτό που εδώ και ένα χρόνω σχεδόν βιώνω . Το κάνω ως μέσω άμυνας απέναντι σε ανθρώπους που δημόσια με προβοκάρουν και υπόγεια με συκοφαντούν.


Όλες οι επιστολές είναι ερωτήματα κρίσεις κατά το δοκούν από το FB στην προσωπική μου σελίδα. 
Όταν όμως τα πλατανόφυλλα ή σφένδαμος ή η σημαία του Καναδά με βεβαιότητα δηλώνει δημόσια Θεραπευτής του ΚΕΘΕΑ ότι είναι φύλλα κάνναβης.
Τότε λογικό είναι να υπάρχει Επιστολή   και μάλιστα από τον αγαπητό φίλο 

Ύψιστη Προτεραιότητά μου φυσικά όπως αντιλαμβάνεστε  είναι η αντιμετώπιση της απειλής της ανθρώπινης ζωής
 Αν μπορείτε να βγάλετε άκρη πείτε μου το και σε εμένα 
Αυγερινός Μαϊστρέλλης


 




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου