Πέμπτη 18 Αυγούστου 2022

ΞΕΚΙΝΑΜΕ ΜΕ ΘΑΡΡΟΣ ΚΑΙ ΔΥΝΑΜΗ

 Θεσσαλονίκη 18-8-2022

Στις 16-8-2022 ξεκινήσαμε τα μαθήματα και τις προπονήσεις στο International Matsuura Dojo του Γ.Σ Ηρακλής. Έχουμε βάλει υψηλούς στόχους ώστε να ανταποκριθούμε στις απαιτήσεις των καιρών. Γιατί οι καιροί δεν περιμένουν. Το βόλεμα, η άρνηση στις εξέλιξίς οδηγεί με μαθηματική ακρίβεια στην συρρίκνωση και γράφω για τον χώρο εργασίας μου. 2.000.000 ευρώ 1.200.000 η μισθοδοσία για πόσους ωφελούμενους; Η μεγάλη τραγικότητα στην Θ.Κ Ιθάκη είναι ότι οι ωφελούμενοι έπεσαν στις 16-8-2022 σε μονό αριθμό. Υπάρχουν Ευθύνες κατά την άποψή μου οι ευθύνες καταλογίζονται σε όλους αυτούς που όρισαν τον εαυτό τους νόμιμους ιδιοκτήτες των ωφελούμενων και αυτόκλητους ιδιοκτήτες της Θ.Κ Ιθάκη. Με χρήματα των Ελλήνων φορολογούμενων παίζουν παιχνίδια εξουσίας και όλα αυτά στις πλάτες των Ανθρώπων που εξαρτήθηκαν από τα ναρκωτικά.

Η ήττα τους όμως ξεκίνησε από την Αποτυχημένη προσπάθεια της Απόλυσής μου και ολοκληρώθηκε στις 26-6-2022 όταν πρώην ωφελούμενοι του ΚΕΘΕΑ ΙΘΑΚΗ κατέκτησαν νίκες και μετάλλια στους Διεθνείς Συμπεριληπτικούς φιλικούς Αγώνες του Τζούντο. Δηλαδή ενώ εδώ και δύο χρόνια παράνομα και καταχρηστικά (απέλυσαν ) το Άθλημα του Τζούντο από τις δομές του ΚΕΘΕΑ στην Θεσσαλονίκη η ομάδα μας κατάφερε και ανέδειξε πρώην ωφελούμενους χωρίς θεραπευτική υποστήριξη στο βάθρο των Νικητών του Αθλήματος . Άρα για τους Έλληνες φορολογούμενους αυτό που προσλήφθηκα να κάνω το έκανα κόντρα στους νόμιμους ιδιοκτήτες ωφελούμενων και αυτόκλητους ιδιοκτήτες της Θ.Κ Ιθάκη. Τι έκαναν μετά από αυτές τις εξελίξεις στις ημέρες άδειας μου email αν έκανα το ωράριό μου , αν έβαλα την αναρρωτική μου άδεια στο Ολοκληρωμένο Πληροφορικό Σύστημα . Αλλά αυτοί είναι και οι ωφελούμενοι στα δικά τους χέρια είναι. 

Άσχετα με τις εξελίξεις στο τοξικό εργασιακό μου περιβάλλον που επικρατεί η Διαταραχή στο Φάσμα Προτεσταντικού Δίκιου ξεκινάμε με δύναμη και θάρρος. Έχουμε πολύ και ποιοτική Δουλεία με στόχο την Ανάδειξη του Αθλητικού και Κοινωνικού Έργου που παράγουμε ως τμήμα του Ιστορικού Ηρακλή. 



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου