Τετάρτη 3 Αυγούστου 2022

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΤΟΥ ΑΥΓΕΡΙΝΟΥ ΜΑΙΣΤΡΕΛΛΗ

 ΠΡΩΤΗ ΣΕΡΡΩΝ 3-8-2022

Για να ξεκαθαρίσουμε μια για πάντα κάτι. Στα 25 χρόνια εργασίας μου στο ΚΕΘΕΑ ως Καθηγητής Φυσικής Αγωγής με ειδικότητα στο Τζούντο οι Ωφελούμενοι κέρδισαν εκατοντάδες Μετάλλια ενώ δεν είχαν ποτέ μα ποτέ επαφή με το Άθλημα.

Το αν είναι καθαροί αν έχουν υποτροπές δεν αφορά εμένα αλλά το υπόλοιπο προσωπικό.

Η αποτυχία τους δεν με αφορά η επιτυχία τους με κάνει Χαρούμενο γιατί αυτή είναι η Αμοιβή μου. Ας κοιτάξουν τα χάλια τους οι αποτυχημένοι και εμένα να με αφήσουν να κάνω την Δουλειά μου .Τα τελευταία αποτελέσματα δύο χρυσά ένα ασημένιο και ένα χάλκινο πρώην Ωφελούμενων του ΚΕΘΕΑ ΙΘΆΚΗ είναι δικιά μου δουλειά και κόπος 

Αυτοί ας φροντίσουν για την Απεξάρτηση τους και ας μην ασχολούνται μαζί μου. Αν δεν μπορούν ας πάνε σπίτια τους. Το Τζούντο είναι τρόπος και πρόταση Ζωής. Υπάρχουν δεκάδες Άνθρωποι που ωφελούν την Ζωή τους και στο Τζούντο μέσα από το ΚΕΘΕΑ ΙΘΑΚΗ ΚΕΘΕΑ ΠΡΟΜΗΘΕΑ




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου