Σάββατο 27 Μαρτίου 2021

Η ΤΡΑΓΙΚΉ ΜΟΙΡΑ ΕΝΩΣ ΑΠΕΡΧ'ΟΜΕΝΟΥ ΠΡΟΕΔΡΟΥ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΓΚΑΛΙΑ ΤΟΥ 2019 ΣΤΗΝ ΚΑΤΑΓΚΕΛΙΑ ΤΟΥ 2021

 Θεσσαλονίκη 27-3-2021

Μάϊος 2019 ο Απερχόμενος πρόεδρος αγκαλιά μεταξύ, Μήτσου που έσωσε και επεξεργάστηκε το βίντεο των επεισοδίων των αγώνων του 2018  και Ιουλίας Μπουκουβάλα.

Από την Αγκαλιά στη Καταγγελία: στον παρακάτω σύνδεσμο.


http://sportsfeed.gr/nees-kataggelies-apo-tin-mpoukouvala/?fbclid=IwAR3nrFz4w4KvQRwJTbKZHBMtxr6fwKYzvW15emjr7CG26tXzqBPR8_tmpUk

Εσείς αγαπητοί  δεν γνωρίζατε τις καταγγελίες της Μπουκουβάλα;  Τώρα είστε υποχρεωμένοι απέναντι στον Ελληνικό Λαό  να πάρετε θέση. Γιατί εσείς στηρίζατε την Ηγεσία του Καφενταράκη  και ο Ηλιάδης πριν έρθει ο ΣΥΡΙΖΑ  στην διακυβέρνηση εσάς πλησίασε μήπως τον κάνατε και μέλος του κόμματος  ; Μήπως κάνατε και μέλος του ΣΥΡΙΖΑ και τον Καφενταράκη ; Γιατί απο την Θέση του Τεχνικού Συμβούλου  και μέλους της Προσωρινής Διοίκησης Πρωτοδικείου του Γ.Σ ΗΡΑΚΛΗΣ  σας είχα ενημερώσει. 

ΈΧΕΤΕ ΤΕΡΑΣΤΙΑ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΥΘΗΝΗ ΓΙΑΤΙ:

10 μέλη του Δ.Σ της Ηγεσίας Καφενταράκη παραπέμπονται με εισαγγελική εντολή στο Τριμελές Εφετείο Κακουργημάτων Πειραιά. 


Καφενταράκη δεν σε Αγαπάει κανείς τελικά 

ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΠΑΡΑΙΤΗΣΗΣ – ΕΞΩΔΙΚΗ-ΔΗΛΩΣΗ- ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑ

 

Προς τον Πρόεδρο της ΕΟΤ Κύριο Ιωάννη Καφενταράκη.

 

Κύριε Πρόεδρε, σας υποβάλω και γραπτώς την από 21/10/2019 και ώρα 14.00 μ.μ., υποβληθείσα ήδη προφορικώς παραίτησή μου από μέλος του ΔΣ  κατά την γενομένη συνεδρίαση του ΔΣ της Ελληνικής Ομοσπονδίας Τζούντο.

Οι λόγοι είναι γνωστοί σε εσάς και στον Αντιπρόεδρο Κύριο Κωνσταντίνο Βάγια στις κατ’ ιδίαν και κατ’ επανάληψη μετά από προτροπή δική σας συζητήσεις μας. Και μάλιστα σε κάποιες από αυτές, με την παρουσία και άλλων τρίτων προσώπων, τη μαρτυρία των οποίων εάν και εφόσον παραστεί ανάγκη επιφυλάσσομαι  να επικαλεστώ.

Στην απόφαση μου αυτή οδηγήθηκα κυρίως από: 

α) Την κατά τη γνώμη μου αθέτηση υποσχέσεων από την πλευρά σας για τον τρόπο λειτουργίας του ΔΣ. ( Δεν βοήθησα και εγώ με τον τρόπο μου κύριε πρόεδρε, να επανέλθει η εκλεγμένη διοίκηση για να φύγουν αυτοί και να έρθουμε και να κάνουμε τα ίδια εμείς)

. β)  Τη μη τήρηση του προγράμματος  ανάπτυξης του αθλήματος, για το οποίο έχουν ληφθεί αποφάσεις, οι οποίες ποτέ δεν υλοποιήθηκαν, ( αλήθεια λειτούργησε η λειτουργεί έστω και τώρα  η επιτροπή ανάπτυξης; ). 

γ) Τη λήψη αποφάσεων με τρόπο που δεν συνάδει της δικής μου Ηθικής και Αξιοπρέπειας,

 δ) Τη διαφωνία μου στον τρόπο χειρισμού των οικονομικών θεμάτων, ιδίως στις αποστολές των εθνικών ομάδων (τρόπος πληρωμής, εκδοθέντα παραστατικά κλπ), (υπάρχει εξελεγκτική επιτροπή και ποιες οι ενέργειες της μέχρι σήμερα κύριε πρόεδρε; ). 

ε) Την αδικαιολόγητη καθυστέρηση στο να λάβει γνώση το ΔΣ  του (ήδη  εκδοθέντος) πορίσματος ορκωτού λογιστή σε θέμα που αφορά έλλειμμα ποσού 17.000 ευρώ δημοσίου χρήματος περίπου της παρούσας χρήσης, (αυτήν την πληροφορία την έχω από εσάς εκ παραδρομής κύριε Πρόεδρε), και στ) στον τρόπο κτήσης, διαχείρισης, αποθήκευσης, αλλά και διαδικασίας διάθεσης των υλικών της Ομοσπονδίας.

Οι ανωτέρω, ενδεικτικώς, λόγοι επιβάλουν την αποχώρησή μου από το ΔΣ της Ομοσπονδίας σας.  Ιδιαίτερα  μετά την εθελούσια προσφορά μου στο να επανέλθει μια κανονικότητα, όπως εγώ την αντιλαμβάνομαι, και όπως αυτή κατά την γνώμη μου ορίζεται από το καταστατικό για τη χρηστή  λειτουργία της ΕΟΤ, αλλά και την ενεργή συμμετοχή μου με καινοτόμες προτάσεις σε όλα τα ΔΣ που διενεργήθηκαν τον ενάμισι περίπου χρόνου που αυτό λειτουργούσε (μέχρι 21/10/2019 ημερομηνία που σε ανασύσταση του ΔΣ με δική σας πρωτοβουλία με καθαιρέσατε από Αντιπρόεδρο του ΔΣ καθότι ανυποχώρητος απαιτούσα τα ανωτέρω θέματα να συζητηθούν ), με την παρουσία μου.

Επιπροσθέτως μετά την κατά τη γνώμη μου κατευθυνόμενη προτροπή και λήψη, κατόπιν εσωτερικών διεργασιών, ομόφωνης απόφασης των μελών της διοικούσας πλειοψηφίας την 21/10/2019, θέμα 1ο για ανασύσταση του ΔΣ και αποπομπή μου από τη θέση του Αντιπροέδρου, προκειμένου να καμφθεί η αταλάντευτη πλέον πρόθεσή μου να τεθούν στο ΔΣ τα θέματα που προανέφερα, καθώς και το θέμα της Αθλήτριας της Εθνικής Τελτσίδου, (ιδιαίτερα ενώ βρίσκεται ακόμα υπό πειθαρχική δίωξη το θέμα της μεταγραφής Μουστόπουλου, στο οποίο και είστε ελεγχόμενος κύριε Πρόεδρε), σας υποβάλω με αξιοπρέπεια την παραίτησή μου, της οποίας την ισχύ προσμετράω από την προφορική υποβολή της στις 21/10/2019, και δηλώνω ότι επιφυλάσσομαι  παντός δικαιώματός μου.

Επίσης επιφυλάσσομαι την παρούσα επιστολή παραίτησης – εξώδικη πρόσκλησης – διαμαρτυρίας,  εκτός από την διαβίβαση της μέσω του ηλεκτρονικού ταχυδρομείου να μεριμνήσω  να σας επιδοθεί νομότυπα με δικαστικό επιμελητή εντός των προσεχών ημερών, όπως επίσης και να κοινοποιηθεί προσωπικά στον Κύριο Υφυπουργό Αθλητισμού  καθώς και στον  Κύριο ΓΓ Αθλητισμού για να λάβουν γνώση.  Πράγμα που επιβάλλεται να συμβεί κατά την γνώμη μου, ειδικά αυτήν την περίοδο που θα ενεργοποιηθεί από το Υπουργείο και το εξαγγελθέν σύστημα αξιολόγησης των Ομοσπονδιών.

Τέλος εύχομαι καλή τύχη στο νεοσυσταθέν ΔΣ της ΕΟΤ, καθότι εκτιμώ ότι θα την χρειαστεί άμεσα.


ΤΟ ΜΕΛΟΣ ΤΟΥ ΔΣ ΤΗΣ ΕΟΤ


ΘΕΟΔΩΡΟΓΛΑΚΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ

Τί γνώριζε ο Θεοδωραγλάκης :



Τέλος εύχομαι καλή τύχη στο νεοσυσταθέν ΔΣ της ΕΟΤ, καθότι εκτιμώ ότι θα την χρειαστεί άμεσα.


Τι δεν γνωρίζει το Κουτσαβάκη του Καράτε ; και ο Άδωνης της Θεσσαλονίκης 

Θα το μάθουμε . 

Σε κάθε περίπτωση ο μονόδρομος για το Ελληνικό Τζούντο είναι το ΕΝΩΜΕΝΟ ΑΔΕΣΜΕΥΤΟ ΤΖΟΥΝΤΟ ΕΛΛΑΔΑΣ



 






Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου